imaginepr.pl

13 June
Bogumiła Matuszewska

Malinowska i Zień redaktorami prowadzonego przez nas magazynu

Malinowska i Zień redaktorami prowadzonego przez nas magazynu
Siemens FreshLook - zakupowy finał
Już po raz drugi zachęciliśmy internautów do modowych zmagania w ramach projektu Siemens FreshLook. Akcja, która miała na celu promocję suszarek do ubrań marki Siemens, zaangażowała rzeszę osób zainteresowanych modą. Cały projekt wspierali Karolina Malinowska oraz Maciej Zień.

 

W grudniu 2011 roku wystartowała druga edycja konkursu Siemens FreshLook. Konkurs podzielony był na 7 dwutygodniowych edycji tematycznych, w trakcie których internauci mogli zgłaszać swoje pomysły na stylizacje. Zdjęcia ich modowych wariacji publikowane były w serwisie www.siemensfreshlook.pl  oraz po raz pierwszy – na stronach portalu Stylistka.pl. W specjalnym dziale poświęconym zmaganiom freshlookowych internautów czytelnicy Stylistki mogli oddawać głosy na wybrane zgłoszenia oraz komentować propozycje uczestników konkursu. Na łamach portalu co tydzień publikowane były również artykuły poświęcone projektowi Siemens FreshLook. Natomiast facebookowy profil Siemens FreshLook huczał od dyskysji na temat "odświeżania swoich szaf".

 

Po raz kolejny redaktor naczelną magazynu została Karolina Malinowska. W tym roku do redakcji dołączył również Maciej Zień, czołowy polski projektant mody. W jednej z edycji Maciej objął również stanowisko jurora – zadaniem projektanta było wskazanie osoby, która w najlepszy sposób prezentuje  jego styl.

 

W sumie w konkursie zgłoszono 2 154 zdjęcia. Użytkownicy przez cały czas dodawali zdjęcia, komentowali fotografie, głosowali na najlepsze projekty oraz przeglądali lub pobierali wydawany po każdej edycji e-magazyn Siemens FreshLook.

 

Łącznie wydaliśmy 9 numerów magazynu Siemens FreshLook. W każdym numerze znajdowały się zdjęcia najlepszych stylizacji, wywiady z laureatami, felietony i komentarze Karoliny Malinowskiej oraz Macieja Zienia, a także teksty blogerek, kreacje projektantów mody oraz informacje dotyczące suszarek marki Siemens. Każdy z magazynów pobrało średnio kilkadziesiąt tysięcy osób. Wszystkie numery  można pobrać na stronie: siemensfreshlook.pl/magazyn.

 

W styczniu uruchomiliśmy specjalnie stworzonego na potrzeby akcji bloga, który był jednym z narzędzi wspierających nasze działania. Na blogu pojawiały się krótkie posty dotyczące świata mody oraz informacje dotyczące projektu (w tym wywiady i zdjęcia stylizacji). Również na stronach bloga udostępniane były poszczególne numery magazynów.

 

Na zakończenie akcji zorganizowaliśmy finałowe zakupy, które odbyły się 18 maja w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Wzięło w nich udział 14 laureatów, którzy mieli do rozdysponowania łącznie 28 000 zł – po 3000 zł laureaci nagród głównych i po 1000 zł laureaci wskazani przez internautów. W zakupach uczestniczyli również Karolina Malinowska i Maciej Zień. W trakcie finału Karolina wraz z przedstawicielami marki Siemens przyznała nagrodę specjalną – suszarkę do ubrań marki Siemens, którą za największe zakręcenie modowe otrzymała Tamara Gonzalez Perea, laureatka nagrody głównej w edycji „Biel”. Wideo relacja z zakupów jest dostępna pod adresem: www.youtu.be/MAJFsMYsJ1U, zdjęcia z finału można natomiast obejrzeć na stronie Siemens FreshLook na Facebooku.

Projekt Siemens FreshLook swoimi działaniami wsparły czołowe polskie blogerki modowe, m.in.: Kasia Tusk, Pani Ekscelencja, Charlize Mystery, laureatka głównej nagrody poprzedniej edycji – Jessica Mercedes Kirschner, a także Karolina Ościk (Cajmel) i Daria Kwaczyńska (Styllove), która w poprzedniej edycji zdobyła nagrodę jury. Blogerki informowały o przebiegu akcji swoich czytelników, zachęcały do udziału w projekcie i  przygotowywały teksty do poszczególnych magazynów.

 

Wczytuje komentarze

Newsletter

Zapisz się

zamknij Wyślij

Kontakt

Grzegorz Miłkowski

tel. +48 609 349 349

g.milkowski@imaginepr.pl
RSS