imaginepr.pl

  • 20 June
    Grzegorz Miłkowski

    Jak zbudować strategię dla firmowego bloga?

    Strategia firmowego blogowania nie powinna ograniczyć się do założenia serwisu i opublikowania na nim od czasu do czasu tekstu. Tworząc synergię z innymi kanałami internetowej komunikacji, szybciej zbudujemy bazę zaangażowanych i lojalnych czytelników.
    więcej
  • 17 January
    Grzegorz Miłkowski

    Firmowy blog wygrywa z Facebookiem

    W czasach dominacji Facebooka, blogowanie wydaje się przestarzałą formą aktywności w sieci. Nie jest to jednak prawda. Dla firm blog stanowi lepsze rozwiązanie niż np. facebookowy fan page. Zwłaszcza, że blisko połowa klientów darzy większym zaufaniem firmy, o których przeczytało właśnie na blogu. A tylko co czwarta osoba takie samo zaufanie ma do firm, o których dowiaduje się z Facebooka czy Twittera. Czas odkurzyć blogi! Radzimy, jak przygotować strategię blogowania dla swojej firmy.
    więcej

Newsletter

Zapisz się

zamknij Wyślij

Kontakt

Grzegorz Miłkowski

tel. +48 609 349 349

g.milkowski@imaginepr.pl
RSS