imaginepr.pl

  • 04 December
    Grzegorz Miłkowski

    Na Facebooku liczy się zaangażowanie. Jak zbudować największe?

    Wielbiciele motoryzacji oraz sportu to weekendowi facebookowicze. W tym samym czasie z Facebooka korzystają też najczęściej osoby zainteresowane tematami związanymi z kinem i muzyką. Natomiast środek tygodnia to czas dla biznesu oraz finansów. Wówczas również jest najwyższe zainteresowanie modą. Raport Buddy Media to obowiązkowa lektura dla każdego brand managera, który chce skutecznie prowadzić swoją markę w social mediach.
    więcej
  • 30 December
    Grzegorz Miłkowski

    Polacy lubią przyjaźnić się z markami

    Polacy mają określone preferencje na temat tego, w jaki sposób marki w social mediach powinny się z nimi komunikować. Oczekują od nich nie tylko informacji o nowych produktach i specjalnych ofertach, ale chcą również uczestniczyć w "życiu marki" i dyskutować o nowych produktach.
    więcej
  • 31 May
    Grzegorz Miłkowski

    Marketer istotą społecznościową

    Marketerzy chętnie uczą się social mediów, bo widzą, że im się to opłaca - wynika z raportu "2010 Social Media Marketing Industry Report". Oprócz efektów wizerunkowych, budują w ten sposób relacje biznesowe i zwiększają sprzedaż.
    więcej

Newsletter

Zapisz się

zamknij Wyślij

Kontakt

Grzegorz Miłkowski

tel. +48 609 349 349

g.milkowski@imaginepr.pl
RSS