imaginepr.pl

Reklama w internecie

Ważnym elementem działań wizerunkowych w sieci jest reklama na Facebooku, na którą składają się oficjalne profile marek, tzw. fan page, przygotowywanie aplikacji dla użytkowników oraz dbanie o pozyskiwanie fanów i utrzymywanie ich stałego zaangażowania. Jest to narzędzie niezwykle ważne za względu na wysoką popularność tego serwisu społecznościowego i jego interaktywny charakter, dzięki któremu można skutecznie promować wizerunek firmy oraz na bieżąco zarządzać komunikacją z klientami. Facebook marketing umożliwia także monitorowanie ruchu użytkowników, ich zainteresowań i potrzeb, co pozwala reklamie docierać do konkretnej grupy docelowej, a tym samym zwiększać skuteczność działań marketingowych.

Reklama w internecie to jednak nie tylko portale społecznościowe i fan page. Ważną rolę w środowisku internautów pełnią blogerzy i trendsetterzy. Reklama na blogach jest zatem równie przydatnym narzędziem komunikacyjnym, gdyż zapewnia marce dodatkowy atut, którym jest zaufanie użytkowników sieci do produktów i usług polecanych przez znanych i lubianych ekspertów z danych dziedzin.